تصادف مرگبار در محور بردسکن - خلیل آباد با سه قربانی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) داروخانه‌ها با ۱۴۰۰ میلیارد چک برگشتی در آستانه ورشکستگی هستند پهبادهای آتش نشان جان ۶ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند+تصاویر حساب مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد از یک تا ۳ میلیون تومان شارژ شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معلمان آزاد با چه شرایطی می‌توانند در مدارس غیردولتی درس بدهند؟ زنگ خطر افزایش آلزایمر و زوال عقل در ایران به صدا درآمد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری روی میز کمیسیون اجتماعی مجلس سیل ارتباط سبزوار با مرکز بخش "روداب" را قطع کرد (۲۱ اردیبهشت) جزییات کمتر شنیده شده پرونده یسنا از زبان خبرنگاری که گم شدن او را رسانه‌ای کرد نجات رانندگان نیسان و وانت از درون سیلاب توسط آتش نشانان (۲۱ اردیبهشت) ممنوعیت‌های دارویی سفر حج اعلام شد رییس سازمان نظام پزشکی مشهد: متوسط رشد تعرفه سالانه در حدود ۲۱ درصد است و نرخ تورم ۵۰ درصد آیا مدارس مشهد فردا (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا مدارس تهران فردا (شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ جزئیات خسارت‌های وقوع سیل در کلات | خللی در برگزاری دومین مرحله انتخابات به وجود نیامد (۲۱ اردیبهشت) توضیحات مدیریت بحران خراسان رضوی درباره خسارت‌های سیل اخیر | بارش ۴۷ میلی‌متر باران در مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیمان مشهد توسط پلیس + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۴۷۷۲
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
  • ۴
دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیمان مشهد توسط پلیس + فیلم
رئیس پلیس مشهد گفت: عاملان اصلی نزاع مسلحانه در خیابان رسالت مشهد(جاده سیمان) توسط تیم عملیات ویژه پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ احمد نگهبان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره انتشار ویدیوی نزاع مسلحانه در منطقه جاده سیمان مشهد اظهار کرد: متاسفانه به دنبال اختلافات ملکی ، نزاع دسته جمعی و مسلحانه ای در خیابان رسالت مشهد (جاده سیمان)رخ داد که منجر به تیراندازی از سوی افراد حاضر در این درگیری و در نهایت ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی این منطقه گردیده بود.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش این درگیری، بلافاصله تیم های عملیات ویژه پلیس مشهد و همچنین تیمی از  ماموران کلانتری مهرگان در این محل حضور پیدا کردند و موفق به دستگیری گروهی از افراد درگیر در این نزاع مسلحانه شدند.

سرهنگ نگهبان اظهار کرد: بر اثر زد و خورد و شلیک گلوله در این نزاع، یک نفر زخمی و ۳ نفر هم جراحت سطحی برداشتند که در نهایت با حضور ماموران پلیس، ۳ نفر از اعضا اصلی این درگیری پیش از متواری شدن دستگیر و از آنان، یک قبضه کلت کمری و یک اسلحه وینچستر کشف شد.

رئیس پلیس مشهد درباره بازداشت افراد دیگر حاضر در این نزاع نیز گفت: به هیچ وجه با افرادی که باعث ایجاد رعب و وحشت مردم می شوند مماشات نداریم، به ویژه اینکه عده ای بخواهند با سلاح اقدام به درگیری نمایند .پلیس با عاملان هرگونه بی نظمی و شرارت با قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد. در این پرونده نیز تحقیقات ما همچنان ادامه دارد و به زودی بقیه افرادی که در این نزاع حضور داشتند توسط پلیس دستگیر خواهند شد.

تعداد بازدید : 1130

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
2
دورد بر شرف نیروی انتظامی و سپاه اینجور ادمارو باید از زمین نابود کرد یکاری کنید دیگه کسی جرعت همچین کار نکنن
خود خودم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
از وقتی نهادهای دیگه تو امر امنیت دخیل شدن هرکی هرکی شد و ارازل هم سازماندهی شدن،پلیس یه فکری واسه اقتدارش بکنه، اجازه دخالت سایر نهادهای متفرقه رو نده. ایجاد امنیت صرفا توسط پلیس با همکاری مردم ممکنه.
ناشناس
United States of America
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
0
0
از نیروی انتظامی انتظار میرود در به کارگیری الفاظ که بار قضایی دارد بیشتر دقت بفرمایند در این فیلم ما حمله مشاهده کردیم نزاع و درگیری زمانی معنا پیدا میکند که دو طرفه باشد نه اینکه یک طرف حمله کند و طرف دیگر هیچگونه اقدام مجرمانه ای مرتکب نگردد
کوروش کبیر 2024
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
0
0
اعدام شوند هر چه سریعتر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->